Główne branże odbiorców

Specjalizujemy się w tworzeniu narzędzi, w tym całościowych modeli, do skutecznej pracy i kontaktu z

  • tzw. „trudnym klientem”, „klientem w kryzysie”, klientem „pod presją”,
  • klientami, będącymi ofiarami wypadków, kataklizmów i innych zdarzeń losowych,
  • osobami nadmiernie reaktywnymi, nadpobudliwymi, nadmiernie ucieczkowymi, nadmiernie wycofa-nymi, niestabilnymi emocjonalnie, etc.
  • osobami podenerwowanymi, podekscytowanymi, lękowymi, wykazującymi obojętność i bezradność, etc.

Nasza wiedza i doświadczenie w tym zakresie okazują się być przydatne każdej osobie i instytucji działającej na rynku gospodarczym, a w szczególności w branżach

  • ubezpieczeniowej, w tym w zakresie wypłaty odszkodowań,
  • windykacyjnej i komorniczej,
  • kredytowej,
  • call center, handlowej,
  • doradczej, prawnej, podatkowo-księgowej, konsultingowej;
  • turystycznej, gastronomicznej, hotelarskiej
  • i wielu innych,

Służymy swoją pomocą w tworzeniu skutecznych narzędzi

  • w zakresie pracy policji, wojska, straży pożarnej, służby więziennej, służby zdrowia, sądownictwa, ratowników.

Wspieramy również specjalistów w pracy z dziećmi, młodzieżą i rodziną w kryzysie

  • kuratorów, pracowników pomocy społecznej,
  • opiekunów zastępczych i rodziców adopcyjnych,
  • wychowawców całodobowych placówek socjoterapeutycznych i wychowawczych oraz
  • kadry prowadzącej zajęcia w ramach świetlic socjoterapeutycznych i specjalistycznych oraz streetworkerów
  • jak również  specjalistów w zakresie rewalidacji, rehabilitacji  i psychoterapii.

Dostosowujemy również istniejące w przedsiębiorstwach modele pracy z klientem do światowych standardów opartych o najnowsze badania naukowe i sprawdzone metody oddziaływań.