Specjalizujemy się w tworzeniu narzędzi, w tym całościowych modeli, do skutecznej pracy i kontaktu z
- tzw. „trudnym klientem”, „klientem w kryzysie”, klientem „pod presją”,
- klientami, będącymi ofiarami wypadków, kataklizmów i innych zdarzeń losowych,
- osobami nadmiernie reaktywnymi, nadpobudliwymi, nadmiernie ucieczkowymi, nadmiernie wycofa-nymi, niestabilnymi emocjonalnie, etc.
- osobami podenerwowanymi, podekscytowanymi, lękowymi, wykazującymi obojętność i bezradność, etc.
Nasza wiedza i doświadczenie w tym zakresie okazują się być przydatne każdej osobie i instytucji działającej na rynku gospodarczym, a w szczególności w branżach
- ubezpieczeniowej, w tym w zakresie wypłaty odszkodowań,
- windykacyjnej i komorniczej,
- kredytowej,
- call center, handlowej,
- doradczej, prawnej, podatkowo-księgowej, konsultingowej;
- turystycznej, gastronomicznej, hotelarskiej
- i wielu innych,
Służymy swoją pomocą w tworzeniu skutecznych narzędzi
- w zakresie pracy policji, wojska, straży pożarnej, służby więziennej, służby zdrowia, sądownictwa, ratowników.
Wspieramy również specjalistów w pracy z dziećmi, młodzieżą i rodziną w kryzysie
- kuratorów, pracowników pomocy społecznej,
- opiekunów zastępczych i rodziców adopcyjnych,
- wychowawców całodobowych placówek socjoterapeutycznych i wychowawczych oraz
- kadry prowadzącej zajęcia w ramach świetlic socjoterapeutycznych i specjalistycznych oraz streetworkerów
- jak również specjalistów w zakresie rewalidacji, rehabilitacji i psychoterapii.
Dostosowujemy również istniejące w przedsiębiorstwach modele pracy z klientem do światowych standardów opartych o najnowsze badania naukowe i sprawdzone metody oddziaływań.