Każda z osób prowadząca działalność gospodarczą lub zarządzająca przedsiębiorstwem chociaż raz w swojej zawodowej karierze miała do czynienia z sytuacją dotąd nieznaną, trudną lub inną, która spowodowała wzrost negatywnego napięcia emocjonalnego odczuwanego jako złość, lęk, bezradność, poczucie braku odpowiednich kompetencji i narzędzi etc. Jest to nieodzowny element, kariery zawodowej, niosący za sobą ryzyko porażki.
Wychodząc na przeciw specyficznym potrzebom, stworzyliśmy dla Państwa narzędzie umożliwiające w prosty i ciekawy sposób nabycie skutecznych umiejętności radzenia sobie w takich sytuacjach.
Indywidualne ustawienia
to oferta mająca na celu wsparcie i przygotowanie naszych klientów, którzy:
- nie mogą lub nie chcą poświęcić czasu na długotrwałe, często ogólne szkolenia i warsztaty w zakresie technik negocjacyjnych czy też z zakresu psychologii człowieka;
- najlepiej uczą się i utrwalają wiedzę w połączeniu z własnymi, najlepiej pozytywnymi, doświadczeniami;
- cenią sobie indywidualne podejście specjalisty, skierowane na konkretny, specyficzny problem i sytuację;
- cenią sobie specjalistyczną pomoc i współpracę.
W jej ramach, poprzez trening, konsultacje i superwizję, w krótkim czasie osoby takie nabywają:
- praktyczne umiejętności skutecznego doboru zachowań, reakcji i narzędzi do określonej sytuacji oraz osób w niej uczestniczących;
- odpowiedni zasób niezbędnej wiedzy teoretycznej na temat ludzkich zachowań i reakcji w kontekście rozwiązania własnych konkretnych problemów;
- umiejętności spostrzegania specyficznych dla danej sytuacji elementów i na ich podstawie przeprowadzania szybkiej diagnozy;
W trakcie konsultacji nasi specjaliści przekazują wiele sekretów i praktycznych rozwiązań oraz ich możliwości skutecznego stosowania w zależności od sytuacyjnego kontekstu. Zdobyta w taki sposób wiedza i umiejętności, stanowią bazę do swobodnego radzenia sobie także w innych, nie tylko podobnych, sytuacjach.
Superwizja i specjalistyczne współuczestnictwo
Zdarza się, że bezpośrednie uczestnictwo specjalisty w prowadzonych rozmowach i negocjacjach, stanowi dodatkowy element zwiększający skuteczność prowadzenia spraw biznesowych i zarządzania. Wykorzystywany jest najczęściej w sytuacjach, gdy
- któraś ze stron wykazuje nadmierne pobudzenie emocjonalne – wówczas nasi specjaliści pełnią rolę zewnętrznego mediatora;
- osoba czuje się niepewnie – wówczas naszą rolą, poprzez swoją obecność, jest zwiększenie u niej poczucia bezpieczeństwa i pewności siebie;
- niezbędne staje się zebranie przez specjalistę dodatkowych informacji w celu poznania całokształtu problemu, w celu zastosowania odpowiedniej strategii;
- w sytuacjach nadmiernie dynamicznych, które wymagają zastosowania serii szybkich diagnoz i odpowiednio szybkich i trafnych reakcji;
Z uwagi na specyfikę działań, ta forma wsparcia jest przez nas zawsze prowadzona w siedzibie klienta.
Dzięki temu nasi specjaliści oraz klient, mają bezpośredni dostęp do wszystkich niezbędnych informacji. Ważnym elementem jest również możliwość pracy w warunkach zbliżonych do naturalnych a nie laboratoryjnych. Daje to szansę na bezpośrednie zapoznanie się ze specyfiką biznesową klienta oraz osadzenie poruszanego problemu w szerszym – realnym i pragmatycznym kontekście.